Nieuws
- Gegevens
-
Gepubliceerd op vrijdag 02 september 2022 13:30
Vanaf 10 september gaan de velddiensten weer van start. Wat houdt de velddienst in? Een half uur voor start van de eerste jeugdwedstrijd dien je aanwezig te zijn op zaterdagochtend. Meestal tussen 08.00-12.00. Representatief en herkenbaar in VCK-kleding, er is een VCK jas beschikbaar. Gedurende de velddienst ben je aanwezig in en rond de kantine/bestuurskamer/velden voor vragen.
Voorbereiding
• In geval van twijfel over bespeelbaarheid velden contact opnemen met Albert de Visser (06-51595420).
• Trainers/leiders kunnen zelf in de app van voetbal.nl kijken in welke kleedkamer ze zitten, staat ook op de VCK website bij Programma thuiswedstrijden en dan ‘Meer’. Assisteren als ze het niet kunnen vinden.
• Een half uur voor de eerste wedstrijd Kees Kleinepier helpen met klaarzetten goals.
• Verplaatsbare doelen achter de omheining zetten, kleine doelen inklappen.
• Indien JO9-1 thuis speelt assisteren bij het klaarzetten van het veld met juiste afmetingen.
• In de veldopgang van veld 2 een aantal pilonnen zetten. Dit is ervoor om de mensen erop te wijzen dat men achter de omheining moet plaatsnemen en niet op het veld zelf naar de jeugd gaat kijken. Pilonnen (3) staan in het ballenhok.
Aankomst teams/scheidsrechters
• Samen met de betreffende leiders van VCK, opvangen van leiders tegenpartij.
• Trainers/leiders kunnen zelf in de app van voetbal.nl kijken in welke kleedkamer ze zitten, staat ook op de VCK website bij Programma thuiswedstrijden en dan ‘Meer’. Assisteren als ze het niet kunnen vinden
• Aanspreken clubscheidsrechters: wijzen op consumptiebonnen achter de bar als bedankje.
• Opvangen KNVB scheidsrechter en aanbieden van koffie/thee in bestuurskamer, aanwijzen kleedlokalen.
Hulp kantinemedewerkers
• In overleg met kantinemedewerkers: vóór de rust limonade naar kleedkamers brengen, broodjes smeren, koelkasten bijvullen en bijspringen achter de bar indien nodig
• Na de rust van iedere wedstrijd het ‘dienblad’ ophalen uit de kleedkamers en na afloop van de wedstrijden de kleedkamers nalopen op achtergebleven rommel (in vuilnisbakken) en kleding (in kastje gevonden voorwerpen leggen)
Algemeen
• Weet van locatie AED-apparaat (achter de bar) en EHBO-materiaal (achter de bar en commissiekamer)
• Vrijwilligers in functie zijn welkom in de bestuurskamer om een bak koffie/thee te halen, voor jeugdleiders is er ook fris beschikbaar.
• Scheidsrechter/spelbegeleider of wedstrijdsecretaris erop wijzen dat uitslagen moeten worden ingevuld op Digitaal Wedstrijd Formulier in de app. Wanneer geen toegang tot de app uitslagen doorsturen naar Jasper Lampert (06-27107431).
Schema velddienst t/m de winterstop
|
10 september |
Jan Oova |
17 september |
Stan de Vries |
24 september |
Jan Oova |
1 oktober |
Ruben Marjee |
8 oktober |
Jan Oova |
15 oktober |
Pieter Hage |
22 oktober |
Sander Lampert |
29 oktober |
Jan Oova |
5 november |
Julian Pelgrom |
12 november |
Jan Oova |
19 november |
Daan Hokken |
26 november |
Jan Oova |
3 december |
Yorben Weststrate |
10 december |
Jan Oova |
17 december |
Mike van Schaardenburg |